niedziela, 26 sierpnia 2012

Słowem wstępu

Drogi Czytelniku! To kolejny już mój blog. W jednych blogach wytrwałem dłużej, w innych krócej, ale za każdym razem otwierałem je z założeniem, że jednak będzie on ciągle rozwijany i doskonalony. Tak też jest i teraz, jednak nie jestem w stanie przewidzieć jaki będzie los tego bloga, bowiem różne rzeczy w życiu człowieka się dzieją, a i z chęcią, zapałem i wolnym czasem bywa różnie. Jednak bądźmy dobrej myśli :-)

Postanowiłem otworzyć niniejszego bloga, by przybliżyć co niego miejsce w którym żyję. Często jeżdżę po okolicy, odkrywam nowe miejsca, robię zdjęcia. Mam sporo fotograficznego materiału, będę się starał zamieszczać też inne ciekawostki. Nie będę szczegółowo opisywał danego miejsca, bowiem informacje te można bez problemu znaleźć w sieci. Co rozumiem przez okolicę Częstochowy? To zarówno sama Częstochowa, jak i Jura Krakowsko-Częstochowska i Jura Wieluńska, oraz tereny dawnego Województwa Częstochowskiego (które teraz weszły w skład województwa opolskiego, łódzkiego czy świętokrzyskiego). Jednak dlaczego sporadycznie, od czasu do czasu mam nie wybiec nieco dalej? Zdjęcia, które będę zamieszczał, mogą pochodzić sprzed kilku lat. Będę się jednak starał zamieszczać zdjęcia najaktualniejsze na moment zamieszczania. Zdjęcia które się tu znajdą, nie będą szczegółowo obrabiane i "wygładzane" w programach typu Photoshop, bo nie jest to blog fotograficzny tylko dokumentujący. Dlatego też zapraszam do odwiedzania, komentowania i na wszelkie sugestie i uwagi (również te krytyczne, pod warunkiem, że krytyka ta będzie konstruktywna) jestem otwarty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz